He hasn't spoken in 15 years. RIP.
OMG I ASKED HIM TO HANG HE SAID, "Most likely"

AHHHHH <3 <3 <3 <3 <3
mattiasc02 said:
OMG I ASKED HIM TO HANG HE SAID, "Most likely"
What a fucking response!

Usually it's a YES or NO. XD

Anyway, don't fuck it up Mattias. Don't let him use you, and don't use him. Good luck bb.
Loool thanks y’all

We had a sleepover and it was so funnn we’re just gonna hang as friends and ima get to know him deeper and deeper and then when May comes its gonna b prom and that’s when I ask him out

Oh and I don’t know if he’s lgbt yet but ima find that out later in my hangouts. Even if he says he straight if I still feel crushy with him I’m gonna have to tell him my feelings (prom)
Somehow I already knew you weren't sure about his orientation. :p
To be honest: That's sometimes really difficult to tell. ^^
I don't know if any of ya'll listen to podcasts, but I highly, highly recommend the Beef and Dairy Network Podcast. It is the height of British comedy.
Podcasts are awful. They take me away from music. Music which sends me into a depression filled nostalgia drive.
Sometimes it's nice to listen to people talking and being funny.
Ppl tend to love my Snapchat stories. Maybe y’all could add me? It’s the same username as my kona
Don't even use that one.

I never got its appeal.
I just like how much more rawer it is than Instagram. Like I check Instagram for funny stuff and texting ppl while Snapchat I just kinda Idk do a quick vid/pic/screenshot/write whatever I’m feeling, something funny, idk just shut about myself or something I find amusing or something I’m angry about idkkkk
Yeah, Instagram content is definitely a lot more polished and prepped.
mattiasc02 said:
Idk {...} idk {...} idkkkk
That's why SC is so popular. It's the ultimate non-committal messaging service. You only have to support what you say for a day which is appealing when the rest of the internet is archived forever.

Edit: I am also traz64 on Snapchat
looool I added youu
Aww, long time no see, Maru!
Cute like always, thank's for sharing!
Y'ALL. Just popped in to say I been watching the 3rd season of Tokyo Ghoul and it's god-tier anime. Also ripped my heart outta' my chest on multiple occasions. So many beautiful men I cry. If anyone else wants to fangirl / freak out about it with me feel free. I gotta' scream about it to someone.

Also I know we haven't conversed much but I'd add ya' snap if you don't mind Mattias! ^^

Edit: Also, is that "I Call Dibs" claims forum dead? I kinda' miss it... and a few of the peeps I laid claim to. But it's cool if y'all abandoned it.
It died the moment I released all my claims.

Also, hi Storm.
It's still open, technically. But since Fluffy isn't really here anymore there's no one to take care of it and update lists. I guess no one's been up to making claims either.
OHHHHHHHH THATS WHO THAT WASSS IMA FOLOW Y BACK STORM!

Edit: and I also follow ur Instagram lmaooooo since someone upped it here and I was like “uuuuu Konchan member I don’t even talk to but idc I’m gonna follow her anyways yeeet”
Oh btw @Kiho, I think I may be in St. Petersburg around May 31st to June 1st. Artwork and I are already planning on meeting up in Amsterdam if the trip goes through. I wasn't exactly sure where in Russia you were, but I'm always up to meet more Kona folks if you're able.
I live in Moscow, but closer to those dates, I can try to arrange to visit Peter, There should be nice weather in Peter about that time.....almost the time for white nights (June 11 to July 2).
After all that, they didn't even do "Sweet Victory" for the Super Bowl halftime show.
Asked my crush out at the basketball game last night. Got rejected.

YEEEEEET
mattiasc02 said:
[...]when May comes its gonna b prom and that’s when I ask him out[...]
Huh, what do you know, it's May already.
😂😂😂😂😂 welp didn’t do THAT. I mean I don’t regret what I did tho it was the right decision to do it now we had a mature convo afterwards. I guess it’s just me and my girls for prom then
Yo, @Shizko how's Paris doing? Saw some pics the other day of fires getting close to the Eiffel Tower. Seems like the gov is suppressing the news out of there though. Wondering how everything is holding up.
TommyGunn said:
Yo, @Shizko how's Paris doing? Saw some pics the other day of fires getting close to the Eiffel Tower. Seems like the gov is suppressing the news out of there though. Wondering how everything is holding up.
Paris's doing fine, even though we are still mourning our deads, the fire wasn't that close to the Eiffel Tower (it's in the 7th arrondissement), but this is what France gains when they let madmans loose.
And, no, gov isn't suppressing anything, not this time.

Here's an english news on the topic.

The worse is that we already got another "deadly" fire like 2 or 3 weeks ago

Edit: Oh yeah, and forgot the gas explosion in Paris, like 1 month ago.