Aw fine... I wouldn't mind it but I guess if that is your choice!
You haz an admirer. ;o
I got a dress from a friend. And some jewelry.
<3
Is that a elephant?
Artwork said:
I got a dress from a friend. And some jewelry.
<3
Hmmmmm.

It strikes me as.........old-fashioned, classical...but still youthful. Like an ingenue at a cocktail party.
Kumacuda said:
Is that a elephant?
Yes =)

otaku_emmy said:
Hmmmmm.

It strikes me as.........old-fashioned, classical...but still youthful. Like an ingenue at a cocktail party.
That's... a way to describe it I guess. It's an evening dress of some sort. Not really a dress you would wear out on normal occasions.
Dress! Also finally something new! :P
Arty! Arty! Do one with a yukata!
SarahNL said:
Dress! Also finally something new! :P
Sorry haven't bought anything new. Expensive hobby you know. I might go shopping with the 3 ladies in the nearby future. I want some new heels/summer type. More like sandals you know?

Tensa said:
Arty! Arty! Do one with a yukata!
That would be really cool! I however don't know where I can get those for a cheap+ish price. They are always so expensive! But that would be really nice tho.
Making such big plans :P and yeah I know, I saw you wanted those.

Yukata... that would be interesting.
I'd like to see Art in one of those short, modern kimono.
otaku_emmy said:
I'd like to see Art in one of those short, modern kimono.
Those are really nice as well!
If anybody happens to have a site for those types of clothing. Let me know.
Oh god one of those, I used to have something like that on a wishlist somewhere.. Love those. Seems like it could be awesome.
Artwork said:
Those are really nice as well!
If anybody happens to have a site for those types of clothing. Let me know.
I shall commence the search!!
Kumacuda said:
One that my sister loves. http://www.yesstyle.com/en/home.html
I always liked Korean style clothes.
The 2 skirts I recently bought came from yesstyle.
My friend got a new camera and wanted to take some pictures of me.

1
2

Close up shots tho. Never really like those, but these turned out pretty nice.
o_0
Damn..
Anyone would be none the wiser. They are very nice shots Arty..
You are actually a guy, right?
What a beautiful young lady!

She looks to be a "Natasha" to me. Or "Natalia".
Stealthbird97 said:
You are actually a guy, right?
Questionable goods found, eh? 'Your boner is confused.'
Stealthbird97 said:
o_0
Damn..
Anyone would be none the wiser. They are very nice shots Arty..
You are actually a guy, right?
Haha yes.
Make up and the right pose can do a lot.
Thanks also!

otaku_emmy said:
What a beautiful young lady!
She looks to be a "Natasha" to me. Or "Natalia".
Thanks!
I don't really like either of those names.
Jennifer or something maybe.

Tensa said:
Questionable goods found, eh? 'Your boner is confused.'
lollolol!
Artwork said:
Thanks!
I don't really like either of those names.
Jennifer or something maybe.
I knew you wouldn't.

"Jennifer" sounds too plain to me. But, hey, it's your thang. You call her what feels best. ;)
Stealthbird97 said:
o_0
Damn..
Anyone would be none the wiser. They are very nice shots Arty..
You are actually a guy, right?
Have you actually seen a woman before...?
Cade said:
Have you actually seen a woman before...?
Ouch burned.

Sometimes I wonder if the crossdresser Arty will take the fetish fuel a step further... *shudder*
FoliFF said:
Sometimes I wonder if the crossdresser Arty will take the fetish fuel a step further... *shudder*
How do you mean?
FoliFF said:
Ouch burned.

Sometimes I wonder if the crossdresser Arty will take the fetish fuel a step further... *shudder*
If you mean naked stuff.
No. I'm utterly disgusted by the 'sissy' scum you find on Tumblr. You should.. wait you don't.. but yeah many are disgusting pigs. I don't mind taking pictures in stockings and underwear I guess. But that's as far as I will go. Old pigs should go somewhere else if they want trap material to fap to. There's enough dick on tumblr for them.

For me it's just the occasional crossdressing because I like the femininity and cuteness of it. It can also be fun to hear the replies from some people. And while I understand where Cade is coming from in his last message, I do think those last 2 pictures look above average for a GUY who's trying to look like a GIRL.
Yes it is.

Pull the trigger, m8.

BTW, my mom is a fan of your work.

Edit: This is kewt too. And this.